Lehet, hogy Szilvásy „Kormányzati Jósda” Péternek a Parlament Nemzetbiztonsági Bizottsága számára készített lila-rózsaszín prezentációjában igaza volt, és mégis létezik a fekete média, ami Szilvásy eszmefuttatását folytatva részben felelőssé tehető az állítólagos válságért. „A fekete média jó híreket nem továbbít, csak ha megfizetik. Vagy hozzátesz valami negatívat” – írja Szilvásy a dolgozatában, amit fantasztikus X-Party oldaláról szerencsére le is lehet tölteni. Egyébként Szilvásy honlapja a Flash zenekar honlapjának egyfajta komplementere: a két oldal együtt adja ki a szent és a profán animgifek jin jang jelét.
De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy a Szilvásy által egyértelműen a fekete média legsötétebb lovasának besorolt Indexen megjelent a Napi Gazdaság cikke a Porsche magyarországi terjeszkedéséről. (Lehet, hogy a Napi Gazdaság is fekete. Mintha csak a Story magazin nem lenne fekete média, meg talán a Hot!) Szóval megjelent ez a cikk, ami örömteli, mert végre nem arról szól, hogy az állítólagos válsággal sújtott autóiparban valami megint nem jó. De sajnos a Porsche ilyen-olyan beruházásáról szóló hírben a korpa között kell meglelni a gyöngyöt:
A márka egyébként fennállása óta a legjobb hónapot tudhatja maga mögött a magyarországi újautó-piacon: márciusban 16 gépkocsi talált gazdára.
Valamint:
A válság idehaza a jelek szerint nem sújtja a prémium autókat, miközben szakértők szerint az idén 60 ezer darabbal százezer alá csökkenhet az eladott autók száma.
Szilvásy Péterhez hasonlóan a jó és örömteli hírek megszállottjaiként már csak egyetlen dologra vágyunk. A fekete média árokásói mondják ki: nincs válság.