Van valaki, aki komolyan elhiszi, hogy a válság kényszerítette ezt a kajáldát az ízlésesség és ötletesség határát még alulról sem súroló, ellenben szemmel láthatóan komoly anyagi ráfordítással járó plakátok legyártatására? Hát nem. Pusztán beálltak az emberek válságtól való félelmét kihasználni vágyó cégek egyébként sem rövid sorába. A lényeg, hogy nyugodjon meg mindenki, ha nyakkendős disznót látunk is, akkor se dőljünk be a szlogeneknek. Nincs válság!
Egyébként van valakinek valami használható ötlete, hogy mégis mi a frászt akar ez jelenteni? Miért gondolták, hogy a válság rémképével halálra ijesztett járókelők menten betérnek egy sertéspörköltre, ha meglátják a nyakkendős disznót, amint bizarr szadomazo – sőt, kannibaloid - fétiskésztetésének hódolva pénzérméket tömköd egy malacperselybe? Összefoglalva: ezmostezígyhogy?
És még krumplistészta sem volt ma délben (ne jöjjön senki a válsággal, nyilvánvalóan szimpla üzletpolitikai baklövéssel van csupán dolgunk).